Valt inlägg:
En paradox i det svenska och europeiska försvaret av mänskliga rättigheter är att syntetisk telepati eller direkt medvetandefältsmanipulation tillfälligt skulle kunna programmera om en människokropp bortom dess nomala innehavares kontroll. Tänk scenariot att du står inför skranket för något du inte vet om att din kropp har gjort, och du säger "goa domarn, jag har inget minne av det som min kropp tydligen har gjort. Något måste ha tagit över kontrollen över den för jag är säker på att det inte var jag som gjorde det ni objektivt har bevisat att den har gjort." Det enda sättet för en domstol att få klarhet i sådant vore om remote viewing av flera oberoende team accepterades som juridiskt bevis med större tyngd än de objektiva bevisen för vilken kropp som gjorde vad. D.v.s. om paradigmskiftet inträffade att psykisk perception fick större vikt än "objektiva bevis".Se vidare Lt. Col Thomas E. Bearden, "Excalibur Briefing" 2 nd ed, 1988, p. 270, p. 272 ang. direkt ingenjörsarbete mot medvetandefältet. Samt t.ex. http://brainmaping.com/wordpress/ . Det är fullt möjligt att fjärrstyra mänskliga kroppar, så hur bevisa i domstol vem som hade kontrollen över kroppen vid brottet? Ungefär som att bevisa vem som körde en bil när ett trafikbrott skedde, för att göra en lättbegriplig analogi och utan att krångla till det med att föraren kunde stå under medvetandefältsmanipulation.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?