Valt inlägg:
GunnarL, det är inte antalet som räknas, utan kvalitén som ändras när någon gör det! Några få sådana individer förändrar världen. Behövs bara en eller två eller tre. Världen förändras av individer, några få individer. När tankar möts! Som nu när John Lamb Lash och Dr. Judy Wood har mötts. Jag har följt båda på varsitt håll, Judy längst tillbaka, men även John sedan något år, och nu när deras idéer korsbefruktar varandra så sprider sig BÅDAS idéer till helt nya människor -- vilket vad gäller Dr. Judy Woods arbete innebär att MASSOR av människor som är mentalt kapabla att ta in fri energi kopplingen till 9-11 nu gör det, och vad gäller John Lamb Lashs arbete innebär att massor av människor som fattat det senare börjar förstå mytologiskapandets betydelse på ett mycket djupare plan. Och ovan försöker jag koppla in David Wilcocks arbete. Om EN ENDA TILL person förstår, så är det en helt FANTASTISK utdelning. Vad mer skulle jag kunna begära?! Det ensamt FÖRÄNDRAR VÄRLDEN.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?