Valt inlägg:
Jag talar inte för någon annan: Inte konstigt att judar kommer upp i diskussionen med tanke på att staten Israel är det mest omedelbara hotet mot planetens framtid. http://www.rebelnews.org/opinion/middle-east/465429-israel-is-the-most-immediate-threat-to-the-future-of-the-planet-jeffrey-blankfort . Det är helt perverst att behöva trippa på tå för att inte uttrycka sig fel. Så behöver man inte anstränga sig om man talar om talibaner en fattig religiös folkgrupp i Afghanistan eller om finnar eller norrmän eller många andra. I just talibanernas fall är det rentav skottpengar på dem. Verkar det iallafall. Inte så på judar. Vad är det som skiljer? Just det: Makt och inflytande! Jag uttrycker mig drastiskt för att det ska bli tydligt - och eg. är det åt skogen att vi ska behöva vara rädda för att uttrycka oss drastiskt när vi måste vakna upp ur hjärntvätten för att förhålla oss till det största ideologiska hotet sedan Hitler-Tyskland. Sluta dalta med ett land som har 200 kärnvapen riktade mot iallafall Europas huvudstäder!!! Det är dessa kärnvapen som är hotet, inte några människor som säger som det är om sionismen/Israel. \\ Nästa tanke: Förresten så har vi i USA sett hur ET:s i UFO stängt ned kärnvapen, jag tror de kommer att göra likadant med Israels, så vi kanske kan sluta vara rädda för Israels 200 kärnvapen igen. : Det gick i hela världspressen inför UFO-konferensen den 27 september i USA där man från USA-militären bl.a. just redogjorde för ett antal fall där UFO stängt ned kärnvapen. Sverige tycks dock ligga i ett alternativt universum, för här har vi inte hört talas om det - dvs såvida vi inte använder andra kanaler än gammelmedia. \\ Om det alltså är kärnvapenhotet som gör det nödvändigt att pga Israels hot tysta Israelkritiker med "antisemit"-stämpel - en tanke som ibland föresvävat mig - då kan ni nu sluta dansa efter Israels pipa!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?