Valt inlägg:
#15 CMO, ibland kommer du med vettiga idéer! T.ex. tror jag att det finns bilder från ett antal kameror på det som flög in i Pentagon. Om dessa offentliggjordes och jag på dem kan igenkänna att det är ett flygplan av den påstådda typen som styrs in där, då skulle jag omvärdera mina tankar om vad som faktiskt hände. --- En annan sak som gör mig alldeles fylld av misstro är det sätt som brottsplatsundersökningen på Ground Zero gjordes. Bl.a. lär inte en enda järnbit från WTC 7 har sparats för eventuella senare undersökningar. Jag skulle behöva mycket övertygande förklaringar på varför så lite stål sparades för fördjupade tester. Det handlade om helt extraordinära händelser i ett mycket rikt land. Just detta stål hade kunnat vänta några år på återvinning. Snabbheten med vilket det destruerades genom försäljning till utland och nedsmältning där väcker stora misstankar hos mig. Där CMO ett par hastiga exempel på frågetecken som måste rätas ut innan jag kan närma mig en acceptans av den officiella utredningen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?