Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Gans richtig mein Herr aber haben sie die ganze Einhalt richtig vorstehen .... Det tror jag inte. "den Islam als einen Teil Deutschlands bezeichnet" - det är ju bara att räkna. Men det är väl knappast något annat än en beskrivning av problemets dignitet. Att referera till England och Canada är ju sanslöst där finns ju inte språkbariären som Angela Merkel pekar på och vad gäller Canada i likhet med Australien och Nya Zeeland handlar om arbetskraftsinvandring. Vad gäller UK och språkbariären existerar den inte som i Sverige och hudfärg har inte utgjort något problem under min tid i UK lika lite som "avvikande namn". Huruvida SD har något program hur assimilation och arbetslivsanpassning skall gå till vet varken du eller jag - såvida inte ditt medlemskap ger insyn bakom kulisserna - men en sak är helt klar de hade kurrage att dra upp frågan från det dolda motståndets samhället till att aktivera stolvärmarna i Sveriges Riksdag. Det är faktiskt inte illa gjort med hänsyn till hur S A P som Inger Olsson påstår har ställt till det. En god idé kan ju likt Dallas vara att inte ta hit fler förrän vi fixat bostad och jobb åt dom som redan finns här. Är det inte sund logik att städa skrivbordet innan man åtar sig mer arbetsuppgifter.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?