Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är trevligt att du läst det jag skrev, det tackar jag så mycket för. Men i framtiden skulle jag föredra att du argumenterar mot det jag faktiskt skrev istället för min ålder. Ålder är trots allt bara en siffra, men framför allt tycker jag det är väldigt nedvärderande att se på unga människor på det sätt du gör. Angående höger-vänster skalan så tycker jag absolut att den är relevant och inte ett dugg förlegad. Så det är snarare en av dina och endel liberala statsvetares och ekonomers? personliga åsikter. Poltik handlar om intressen - vissa tjänar på en sorts politik, och andra tjänar på en annan. Den som letar efter en bra och billig bostad tjänar t.ex på en helt annan bostadspolitik än den som äger fastigheter. Det handlar alltså inte om att dela in människor i det du väljer att kalla "goda och onda", utan att se den politik som förs och de resultat och konsekvenser den politiken ger.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?