Valt inlägg:
Min gode sebastianne - vem du nu är .......
Du skriver "Det DUGER INTE att som ofta händer,komma efter ett år med den s.k.introduktionen till samhället. Det DUGER INTE att vi inte ställer relevanta krav och ger relevanta upplysningar om hur man bör uppföra sig, OM man vill bli accepterad. Och vem vill inte bli accepterad???"
Jag kan tänka mig att det är som vore det hämtat ur SD´s program. Det är en av grundbultarna - som jag uppfattat det när dom fått tala till punkt - i deras program. Du får gärna rätta mig för jag kan det inte i detalj. Dock förmodar jag att du i dina invektivrika utfall mot SD och deras väljare först tagit reda på vad de verkligen vill med sin politik. Men egentligen skulle det inte förvåna om du bara gissar och spånar och hånar. Det vore kanske inte helt fel att minska invandringen under en period så vi hann avverka eftersläpningen som dupekar på. - Det vore väl en bra idé ......
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?