Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Min gode sebastianne du kastar dig helt sanslöst över en person vars bakgrund du inte vet ett dyft om. Utan att förhäva mig kan jag berätta att jag erhållit en FN-medalj till Dag Hammskölds minne för mina u-landsinsatser redan på 60-talet. Jag var tillskyndare och generalsekreterare för sveriges första stipendiatkommitté under flera år. Om du och övriga besuttet samma erfarenheter som berikats inte minst av mitt umgänge med "Dallas" så hade dina värderingar kanske varit lite annorlunda än vad som speglas i din kria. Beträffande Inger Olssons påstående att ränderna går aldrig ur så har hon aldeles rätt utifrån sin egen person men glöm aldrig att kommunisten Ohly har varit och är kommunist och grät när muren föll. Detta förnekar han ihärdigt trots att det finns både på bild och ljudband. Jag skulle bli lika förtvivlad med Ohly som statsminister som med Jimmy Åkesson men det är riksdagsmännens förbannade skyldighet att uppföra sig så som demokrati och social kompetens föreskriver. Att höra en en kommunistisk biskop orera om politik från predikstolen bör ingen acceptera.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?