Valt inlägg:
Min goda Inger Olsson. -//- Är ägg eller ruttna tomater ditt vanligaste vapen i det offentliga rummet. Förnuft är det definitivt inte. -//- Ditt Ohlyistiska sätt att argumentera förklarar var du hör hemma på det politiska schackbrädet. Längst fram längst till vänster. -//- Demokrati skapas när yttrandefriheten garanteras. -//- Du är dåligt påläst i semantikens och filosofiens värld. En värld inom vilken man förvisso utövar pajkastning men oftast delikat beredda sådana. En förmåga du saknar. -//- I din usla kria gör du om mig till SD-anhängare - MED VAD RÄTT DÅ - VET HUT ... -//- Men vad då, då, sådant struntar man med en Ohlycklig ledare som i radio undföll sig; "Ibland kan det vara nödvändigt att gå emot väljarnas vilja för deras eget bästa." -//- Jag älskar antepoder därför valde jag TRög som signatur i UNT och WLT på 60-talet. Men då var du antagligen inte med. -//- Rättvisa - Inger Olsson - står över demokratin men det saknar du varje form av känsla för. -//- Med vad rätt gjorde du mig till SD-anhängare. -//. Än en gång VET HUT !
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?