Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Min goda Inger Olsson, vrövel, vrövel, vrövel. Är du Turk så förtår jag dina idéer då ditt förslag utgår från samma princip som Turkarna hanterat Kurderna i alla tider. Dina åsikter är avskyvärda. Vi hade en statskyrka - för övrigt enda land i världen som haft en sådan - där prästerskapet höll folket i herrans tukt och förmaning mot att man fick ta betalt för sina tjänster genom att beskatta folket. Sedan många år tillbaka har kommunismen infiltrerat Svenska Kyrkan och enligt hävderna var Jesus jordens första kommunist så det stämmer ju välöverrens med historien. Till kommunismens förtret korsade Judarna hans väg varvid han höjdes långt över alla helgonförklarade individer. Vad som föregick i Storkyrkan var i grund och botten en skymf mot muslimska medborgare medlemmar av Sveriges Riksdag. - Såvida dom inte valde att stanna hemma och slippa höra biskopens bedrövliga predikan - Vet hut skulle jag vilja säga åt henne och dig och avsluta med att Svenska Kyrkan tige i Sveriges Riksdag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?