Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Birgitta, jag har läst ett inlägg i din blogg och har väldigt svårt att förstå att inte alla tycker det är en fantastisk tillgång med personal som hyser medkännande och empati för patienterna - Aldrig i min vildaste fantasi skulle jag trott att ditt bloggande kunde bli till något negativt för dej. Tvärtom!! - Däremot insåg jag direkt att dom s.k. sociala forumen som Fb, Twitter och liknande kunde bli en black om foten för unga arbetssökande - så det har jag skrivit ett par varnande texter om ... Ja nog får jag en kluven känsla inför din situation - Samtidigt som jag vill att du ska kunna få de jobb du söker så inser jag hur viktigt ditt bloggande kan vara när det gäller att påverka arbetskamraternas inställning till arbetet ... Vi vi gärna tro att ordet är fritt - men det är det inte. Ordet är verkligen instängt i sin ljudisolerade, trånga lilla låda.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?