Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag håller inte med #8#9. Det är inte normalt, att en 14-15 åring sitter och vräker ur sig vad som helst i skolmiljö tex. Alla dessa epitet, som jag hört senast i dag som kuksugare, hora, idiot, fitta osv. reagerar jag kraftigt på. Jag har ungdomsverksamhet sedan 2003, vilken jag sköter så bra att skolan vill att jag ska stanna för alltid. För det första ska man ta hänsyn till de elevervilka är de flesta som inte sitter och skriker okvädningsord rakt ut. Skolan, är en allmän plats för alla och eleverna måste lära siga att dämpa ner och ta hänsyn även till andra än sig själv. Jag är säker på att även om eleven ber dig dra åt helvete, när du säger till, så slutar den nästan på en gång, för så beroenda är eleverna av oss vuxna och våra gränser. De inser att vi har rätt. Det är förolämpande mot flickorna i skolan, om man sitter och kallar varandra för fitta och bög samt horunge under skoltid, vilken jag talar om. Vi ska lära barnen för livet. Men vi ska också låta ungdomen ha kul, umgås, lyssna på musik och lära sig umgås. Jag fattar inte vad man ska var rädd för som vuxen? Lärare beter sig som underkuvade individer, om de inte vågar stå för etik och moral i skolan.Elever älskar vuxna som vågar. Själv skulle jag våga mitt jobb för det jag tror på!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?