Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det ÄR faktiskt en möjlighet, Tourettes syndrom, fast den brukar inte visa sig riktigt så som här beskrivs, utan när personen får sin "attack" det en radda "kukhuvud" under flera minuters tid...: Men en sak är att sanningen är att ungdomar både pratar och beter sig på ett sätt som är ibland totalt oacceptabelt även om man skulle ta hänsyn till att deras hjärnor fortfarande befinner sig under utveckling och de inte kan tänka längre än två sekunder framåt i tiden. Detta ser och hör man dagligen om man jobbar inom skolan. Men det finns få lärare som vågar verkligen ta tag i detta; föräldrarna springer till rektorn och klagar att lärarna har mobbat deras liten gulleplutt som absolut inte gör så som de påstår. Sedan är det läraren som är den "onda". Därför har lärarna gett upp för länge sedan... och att jag skriver anonymt beror på samma sak; jag är inte lärare men har kontakt med skolan via mitt arbete och just nu har jag inte råd att förlora mitt jobb...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?