Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är intressant med ordet antisemit för den är skapad för att det inte ska gå att kritisera något som själva mer eller mindre ogillar alla förutom sig själva.Haha som att ordet antisemit kommer att skydda dem för alltid. Kan hålla med om att ordet är överflödigt kalla mig antisemit om ni vill men vänder jag mig mot någon annan så skulle de säkert kalla mig rasist vilket för mig är samma sak. De flesta är ta me fan rasister på ett eller ett annat sätt. Jag gilla bara inte vissa människor vem fan ska tvinga mig att gilla alla.Svenskar gillar inte invandrare och invandrare gillar inte svenskar men "semiter" ska vi gilla. crack load of shit säger jag bara. Ner med israels krig i mellanöstern och där de nu krigar. vi ser vad som händer men som kanske inte var planen som de satte upp. Den utvecklingen som vart senaste 10 åren har öppnat många ögon men även låst många men även skapat det högre medvetandet som pågår just nu börjar komma i sitt rätta esse. Vem på planeten har dödat mest människor senaste 60 åren undrar jag? sakta men "säkert" tar vi bit för bit. http://svtplay.se/v/2158628/dokument_utifran/klipp__israel_vs_israel

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?