Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#1 Jocke - Fi hunnan - den annonsen har jag helt missat, men jag har nog missat det mesta som inte kan höras på radions P1. Annars tycker jag att Maria Wetterstrand visat sej riktigt bra, saklig och klar i sina ställningstaganden. Att den heterosexuelle, västerländske mannen varken kan eller ska representera oss alla finner jag även helt i son ordning - då både jorden och sveriges befolkning består av så många fler varianter på temat människa. Även att vi får jämställda löner är OK enligt mitt förmenande. Kvotering däremot MEJ - rätt kompetens är så mycket viktigare - och ska det överhuvud taget vara något straffvärde på sexköp så ska det delas mellan alla inblandade oavsett kön - det är generande att man omyndigförklarar den som säljer sexet - men handlar hanteringen om övergrepp så ska det bedömas som övergrepp. --- till artikeln, kan ännu inte se något giltigt skäl till något samarbete mellan den blåbruna och det gröna. Och den skuldbeläggning av de grönas ovilja att ta sitt "ansvar" som media gödslat med är riktigt löjeväckande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?