Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Visst känns det oroligt att det parti som vi avskytt som pesten plötsligt har kommit så nära - Och jag är övertygad om att många liksom jag inte har synat SD i sömmarna, utan litat på de omdömen som pressen förmedlat - NU har jag kollat deras hemsida och både läst och lyssnat vad dom står för, så nu är jag inte alls förvånad över att SD kommit så stort. Främlingsfientliga har det sagts. Det har jag inte sett några tecken på. Däremot begränsad invandring, vilket är precis vad jag också anser vara det bästa för att vi ska kunna ta hand om alla ... Själv reagerade jag också på att så många invandrare var positiva till SD och t o m röstade på dem. Det var detta som fick mej att ta reda på vad som var anledningen - Nu tror jag det beror på att invandrare som anpassat sej oförskyllt får lita för att vi låtit för många ta plats som vi inte förmår att ta hand om på ett värdigt sätt ... Hur som helst har media fullständigt förtigit alla bra förslag SD presenterar och låtit den begränsade invandringen förvandlas till "rasism"...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?