Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#13/ Leif-Arne, om du kollar en gång till så ser du att det inte är jag som säger att dom tackar nej - Det är ett CITAT av den svenska New York kvinnans artikel - och # 15/ - Peka finger !?! - Tvärtom!!! Däremot hävdar jag alltid att våra ungdommar är fantastiska! - Vi har bara blivit så gruvligt bortskämda i det här landet, och det gäller ALLA åldrar. Att vänta på att andra, d.v.s. staten, ska fixa allting gör oss ynkligt handlingsförlamade ... Se bara på detta med att SD skördat framgångar. Varför har "intelligentian" inte yttrat sej i tid??? - Först nu, med facit i hand vågar Jan Guillou säga att "Inget kan skada SD mer än en öppen och saklig debatt" http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article7849680.ab - Det sa jag redan i mitten av augusti i en kommentar här på Sourze - och blev häcklad som "naiv" - men hellre det än "besserwisser".

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?