Valt inlägg:
Ni verkar närmast ironiska. Fågelungar? Bemöt min text med argument istället! Det är en 25PROCENTIG UNGDOMSARBETSLÖSHET I DET HÄR LANDET. Det är inget jag hittar på. SLUTA banalisera vår situation! Våra politiker har ansvar för sysselsättningen JA. Våra politiker har ansvar för bostadslösheten JA. Eller ska jag anställa mig själv för att bygga min egen lägenhet? Och en annan sak som jag irriterar mig på i debatten, det är alltid personer man bemöter. Jag talar om en situation som är nationell om inte internationell. Det handlar inte bara om mig så sluta tala till mig som person. Just nu studerar jag men jag är tämligen säker på att jag inte är den enda som inte har ett jobb i den här världen. Janne. Och Ingloz. menat till er
Och Janne, plocka svamp? Är du seriös nu? Hur skulle det se ut om man skulle säga så till de vuxna arbetslösa? Jaja du är lärare men alltså du kan ju gå och plocka skräp litegrann får man väl offra sig för samhället, sluta gnälla. Gud. Ta oss unga på allvar för fan!
ni får förlåta mig om jag låter hård men SD har gjort mig lessen och förbannad in i själen
Och nu med SD i riksdagen. Nej fy fan. Jag vet inte vad jag ska säga. Det blev en svart måndag, en svartare måndag än jag kunde föreställa mig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?