Valt inlägg:
Isabel, "Och nu sitter vi här. Jag och många andra duktiga unga har inget jobb", säger du - För mitt inre öga ser jag då en rad fågelungar som sitter och väntar på att bli matade : - Men visst är ni duktiga!!! - Ungdomar, slå er samman i en brusande brainstorm så är jag säker på att någon kommer med utkastet till en idé som går att utveckla ... Ser att du redan titulerar dej som konstnär, så då är du säkert kreativ och det är en väldigt viktig och användbar egenskap. själv väntade jag med den titeln till jag var 32 år och hade klarat av jurybedömda utställningar på Liljevalchs och Nationalmuseum ... Du har redan fått en del tips av Jan Olsson - jag är beredd att hålla med honom om att ingen annan än vi själva ordnar livet åt oss. Därför tror jag att egenföretagande blir framtidens försörjningsmöjlighet - Av hela mitt hjärta önskar jag dej och alla andra unga en ljusare framtid än vad som media målar upp.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?