Valt inlägg:
> #4 och #9. Beträffande antisemitism och antisionism. Det är antisemitism när man säger nej till staten Israel. Jag skulle påstå att det handlar om antisionism. Sionisterna de flesta judar och deras västerländska påhejare kräver att staten Israel skall erkännas. Erkännas? Det finns inga utpekade gränser som skulle vara det erkända Israel de är en stor hemlighet. Ockupation, bosättningar kommer att fortsätta tills de antika gränserna lebensraum har nåtts och alla judar kan återvända till det heliga landet. Media skriver om staten Israel, men sällan att sionisterna de flesta judar kräver att Israel erkänns som det judiska folkets nationalstat. Jag har en erinran att jag har läst litteratur från 30-talet att ”Att de utvidgade lebensraum Tyskland skall vara det ariska läs tyskarna folkets nationalstat.” Kusligt! Tänker man lite djupare så innebär ”judiska folkets nationalstat” att inga andra än judar skall finnas där, precis så var också nazisternas agenda. Påstående: Antisionism är samma som antinazism. Tack!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?