Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nu har vi i månader högljutt diskuterat "det som inte får diskuteras" så är det inte dags att släppa martyrskapet i den delen SD? Jag håller fullständigt med artikelförfattaren i ett avseende. SD har rätt att ha de åsikter man har. Har man mötestillstånd så ska man ostört kunna få genomföra sitt möte. Jag anser att de som på olika sätt med våld, hot om våld eller genom äggkastning eller vad det nu vara må, de som genomför dessa störningar är ingenting annat än ickedemokrater vid sidan av att de för övrigt också måste betraktas som idioter.// Idioter är de av två skäl. Dels för att de inte respekterar demokratiska spelregler och dels för att de inte fattar att de enda som gynnas av deras idiotaktioner är SD som erhåller sympati för den behandling de utsätts för.// Jag vet inte vad den genomsnittlige AFA aktivisten har för IQ men att döma av agerandet och att döma av den totala oförmågan att inse konsekvenserna av hur man handlar så antar jag att få når tresiffriga tal. Idioter.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?