Valt inlägg:
Jag förstår inte rädslan mot SD. Visst finns det säkert en och annan nasse där. Som i andra partier, kankse lite fler? Och det lär ju finnas 5 SD:are inom LO! SD är etnocentriskt och inte särksilt intellektuellt, men inte värre än andra partier. Läs gärna min artikel om miljöpartiet här bredvid! Jag har umgåtts med "ytlenningar" i 50 år, jag gillar främmande folk och kulturer. Hade en peruansk läkar idag, han pratade bättre svenska än min spanska, men men.. Det var ingen operation på gång. Men svenska politiker har ju för f-n spelat ut ett antal grupper mot varandra: Svenskar mot invandrare, kvinnor mot män, och än värre, föräldrar mot barn!!! Där håller kanske inte Bizon med, men jag har material...
Kommer de in så sätter de nog lite fart, sedan åker de ut om de inte sköter sig. Får man hoppas. Finns värre rasism i Sverige: Könsrasismen! Läs gärna min artikel, det är slut med Miljöpartiet för min del!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?