Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag kan förstå att många som liksom jag själv är kritiska mot den svenska invandringspolitiken ser SD som ett alternativ, men de är lurade. SD är i själva verket den rasistiska sionismens spjutspets i det svenska valet. SD är det mest Israelvänliga partiet i valet. Det innebär att man stödjer kolonialiseringen av Palestina, landstölden från palestinierna och folkmordspolitiken som är en konsekvens av allt detta, samt det apartheidsystem som finns i lagar, administrativa bestämmelser och reservat för palestinierna. Nu är ju knappast SD ensamma om dessa ståndpunkter bland partierna i valet, men de är mest hängivna israelkramarna. Självklar tar sig detta i uttryck i att SD:s invandringspolitik i första hand riktar sig mot islam och muslimer. Om sionismen och Palestinafrågan finns det många artiklar som jag skrivit här på Sourze och på min blogg, för den som är intresserad. mvh Lasse W

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?