Valt inlägg:
Jag bor i en kommun där 70 av invånarna röstar på Moderaterna. Har alltid betraktad dom som egoistiska högerspöken med en stor skylt vid kommungränsen där det står ”Välkommen till Vellinge kommun här är friheten större”. Tidigare stod det också ”och skatten lägre”, men den har dom tagit bort. Flyktingar har aldrig tagits emot utom några flyktingbarn nu senast. Vellinge kommun är det enda kommun där Sverigedemokraterna inte är representerade i kommunfullmäktige i Skåne. Sverigedemokraterna menade att dom inte behöver anstränga sig därför att Moderaterna genomför deras flyktingpolitik. I årets val ställer Sverigedemokraterna upp, de menar att Moderaterna har svikit genom att de har tagit emot några flyktingbarn. Senast här måste jag säga att Sverigedemokraterna är ett rasistiskt parti. Jag hoppas att Sverigedemokraterna suger upp alla rasister som tidigare har varit en belastning för Moderaterna. Och det finns många i den här kommunen så att Sverigedemokraterna kommer säkert att få några mandat. I dag kom posten med valtidningar för Moderaterna och Sverigedemokraterna. Moderaternas var balanserad men, men Sverigedemokraterna har slutligen blivit i mina ögon rena rasister med nazistisk propaganda mot invandrare. I varje sida fanns flera angrepp på invandrare. Om jag skulle använda en liknelse så är propagandan som en stor målning där i mitten slaktas en invandrare och runtomkring finns vackra blommor som vill förringa slakten. Det finns många väljare som går på den niten.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?