Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Får väl ta mej en titt på det så småningom. Mitt hotell i Istanbul var tämligen respektabelt och själv höll jag mej från det mesta av den sortens utsvävningar även på den tiden. Mina starkaste rus har jag fått av kvinnor på ett mycket kärleksfullt plan - tyvärr även mina värsta dykningar rakt ner i mörkret, men det lät ju ska höra samman. Manila höll jag mej instinktivt ifrån. Jag reste ju med min då åttaåriga dotter och vi suktade efter salt hav, vackra fiskar, fjärilar, sol och bad - men visst,,, filipinskorna är många och bedövande vackra. Men i min ålder och redan med en unge att passa passade dom på att hösta över ett par tre ungar till så jag hade ett helt litet dagis av små bruna lyckliga varelser som inte förstod ett ord av det jag sa - plus min egen lilla lintott att stöka med på våra utflykter. Men det gick förvånansvärt bra trots skillnaden i våra språk - jag sa det som behövde sägas till henne, så gjorde dom andra som hon - resten var bara soliga leenden och glittrande glada ögon.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?