Rapportera inlägg

Valt inlägg:

8 Ursäkta undrande, väldigt slarvigt av mig. Och tack Bizon Jag kom hem med tåg sent i går kväll. Dessutom har jag en liten dator, ibland svårt att se texten. Det finns även andra skäl. Men jag skall skärpa mig, lider nog mest själv efteråt...Så här skall det vara: "Ojdå, här blev det reaktioner! Det intressanta är ju att de islamska kvinnorna anser att de västerländskt överdrivet håller med här exponerade kvinnorna eller "tjejerna" är utnyttjade eller förtryckta. Och de västerländska anser tvärtom att de mer påklädda muslimska, gäller inte bara dem, indiska, afrikanska osv är förtryckta, kanske även utnyttjade. Och felet är förstås vilket som mannens, eller? Att många kvinnor är extrema? Men nu existerar ju faktiskt även diskret klädda, ej överdrivet målade kvinnor, de finns ju också! Där den naturliga skönheten varken behöver extra påklistrade attribut, eller gömmas undan! Men vi lever kanske i extrema tider?"

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?