Rapportera inlägg

Valt inlägg:

hejsan. va tvungen att återkomma o se om fler hade gjort kommentarer! tackar Jan Olsson för de fina inläggt. kan också säga att jag gråtit många tårar när de gäller denna mannen. Anonym: måste verkligen berömma dig!!! också all heder åt dig! de som du säger är sant. många rykten inom kommunen går. om små o stora övergrepp. o jag står chockad över att man kan göra så. vill göra en lite notis till krönikern o ni som lagt in kommentarer att allt jag vet och hört har jag under måndagen vidarbefodrat till Socialstyrelsen så dom ska följa upp de även om det jag givit dom är hörsägen. känns väldigt betryggande. anledningen till att jag inte kunnat göra varken Lex Sara o Lex Maria är att man som personal måste se själva förfarandet! jag hoppas att mitt handlande har styrkt andra att göra desamma som ser övergrepp både på jobb o i de privata. mvh LEXSara

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?