Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nja Pia #45 - så mycket är det väl inte och inte så komplicerat heller, och jag tror knappast att någon skeptiker värd sitt namn vill förvägra dej din "förbannade rätt" att tycka vad du nu gör. Nog för att jag noterat att du inte brytt dej om varken mina frågor eller påpekanden om det jag uppfattat som logiska motsägelsefulla brister i dina påståenden, men skit samma då du ju ändå skiter. Kanske du ändå kan svara på frågan om vilken helig skrift du hämtat din övertygelse ur - kan det möjligen vara samma källa som den framlidne Gandhis lilla husgud Bahagavad Gita? Mormons bok utesluter jag direkt då den knappast kan kallas "helig" och gamla katekesen är otänkbar i sammanhanget - eller för övrigt inget är väl i princip heligare än naturens egen öppna kunskapsväg som ju kan sägas lägga alltet i öppen dager i ett större perspektiv. Märkligt nog uppfattar jag inte något av den där ödmjukheten du pratar om i dina inlägg - citerar//Om jag vill tro att heliga skrifter syftar till kärlek mellan människor, då anser jag att det är min förbannade rätt! Sen skiter jag i vad skeptikerna säger!//sc... Men jag dömer inte då det inte är min sak att döma du har säkert dina rutiga skäl och randiga orsaker till dina personliga reaktioner och ställningstaganden. Lev väl!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?