Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sverigeälskare #22 Må vara att jag ibland presenterar en del kontroversiella synpunkter, men dra inte alltför långtgående slutsatser av dessa. Jag är i huvudsak för jämlikhet, rättvisa och globalt samarbete för framväxten av en god empatisk mänsklighet. Skulle vi någon gång lyckas få till en varaktig fred på denna jord så kommer vi ändå att lite nu och då få hjälpa till både i när och fjärran då vi aldrig tillfullo kommer att kunna tygla naturens krafter som emellanåt ter sej väldiga och katastrofala. Jag är ingen allvetare och jag har inte heller lösningen på alla problem, men jag känner ändå en viss nödvändighet att delta i det offentliga samtalet genom att bidra med min syn på tillvaron, lyssna på, och reagera på det andra har att säga - ofrånkomligt blir det då en del kritik då en och annan tokighet slipper igenom självcensuren - men, men,,, man tager och man giver, som de gamle en gång sa - kan undra vad dom menade med det?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?