Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon, jag hör mellan raderna att du älskar det här landet lika mycket som jag och tror på yttrandefriheten som är en härlig del av tillvaron! Du är en reflekterande individ som har mycket att bidra med och jag känner att jag har funnit en själafrände som vågar sticka ut och inte vara någon lobotomerad, likriktad robot som skall tycka om invandrare bara för att det är politiskt korrekt att göra det. Bra! Sverige behöver fler av din karaktär! Jag är också trött på att vi skall vara så himla vänligt inställda mot alla invandrare som kommer hit och hur de gnäller om att de blir orättvist behandlade. Åk hem då om det är så illa i det här landet. Stick! Det är inte mig emot för jag är trött på allt våld och skit packet drar in i vårt fina land och förstör vår svenska kultur och våra ungdomar som dras ini knark-våld-hiphopkulturen som dessutom härstammar från de svarta pantrarnas muslimska ideologi. Arabvärlden är inte svensk och kommer aldrig att bli det. När skall svartskallarna fatta det? När skall de fatta att inte ens våra politiker som propagera för mer invandring och tolerans mot dem tycker om svartskallarna? De fattar ju noll. Vem som helst förstår om de inte är välkomna in i sett samhälle, en kultur, en arbetsplats. Det behövs inga djäkla artiklar om detta. Bizon, du är en viktig röst mitt i all den är debatten och svartskallarna med dess förespråkare får något att fundera över när de har att göra med en härlig arier som du. Jag gillar dig, fortsätt att sätta packet på plats så att de lär sig at hålla käft. - Amen!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?