Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#14 Jo du Johanna - du kan du med ser jag :- Månne det vara en självförvållad bitterhet som stod i vägen för ett inlägga vart namnet eller kanske bara avund som även kan anas för utebliven anställning för flickan i exemplet. Det är klart att man inte blir glad av att missa en anställning som man hoppats på - men att därför framhålla sin egen hygien som så förfärligt högtstående tillsammans med en massa okvädningsord skapar bara förståelse för de andra anställda som man kan dra en lättnadens suck tillsammans med då dom ju slapp tampas med en medarbetare som uppenbarligen inte hade de kvaliteter en medarbetare bör ha. Och tyvärr, det förefaller vara ungefär samma visa i ditt fall. Särskilt fåordig är du inte heller så där kan vi ta varandra i hand, men bortsett från dessa rader "Jag tror att det Rehaag ville få fram var om det verkligen är så illa i miljön, inte en fråga om etnicitet. Han söker svar i texten och är det då fel att göra det?" så kunde de ha utelämnat resten om inte skälet varit att öka på din egen självkännedom - nödvändigt förvisso, men du behövde inte gjort bristerna så offentliga. - Hur som helst så kan det vara så som du tror vad gäller Rehaag - dock anser jag att hans exempel/studieobjekt knappast är representativt för den generella bibliotekarieaspiranten, men att döma av även ditt språkbruk förefaller det inte ha varit en helt udda företeelse, inklusive då inställningen till andra människor. Och svaret från mej på din fråga om det är fel att söka svar är - nej. - Det kan inte vara fel så länge man har ett ärligt uppsåt - möjligen kan metoden vara illa vald, eller eventuella frågeställningars upplägg - särskilt då om de egentliga frågorna kan tolkas som påståenden. För övrigt rekommenderar jag dej att läsa mitt inlägg en gång till - jag är säker på att du missat något ganska väsentligt där.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?