Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Johanna, lite vett och balans får man väl då ändå begära även om Sourze är friare än de flesta. Måste just dina sanningar förstärkas genom att benämna andra kolumnister som smygrasister. Med din retorik har du långt till det goda samtalet. I viss mån förstår jag dig då du lever i ett land där man behandlar rasistiska frågor enbart tendentiöst. I avsaknad av fakta och välgrundade beslut i debatterna uppstår enbart egna sanningar. Ta te.x den aktuella zigenarfrågan i Europa. I Frankrike finns för närvarande 400000 resande som är franska medborgare. Betydligt fler lever illgalt i landet. Den franska regeringen har som mål att utvisa c:a 25.000, i första hand de som huvudsak är kriminella eller papperslösa. Tror du, att EU tror att Rumäniens alla parlamentariker är rasister eftersom man inte skickar ett direkt-stöd till de behövande inom landet. Blir även jag en rasist per automatik då jag delger problemet med faktauppgifter. Jag tror nämligen att fullständiga redovisningar och fakta först skall beaktas, innan man som friskytt laddar bössan.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?