Valt inlägg:
Bizon, du fångar mina tankar och efter att ha läst en del av dina artiklar känner jag att jag har funnit en gelike. En som är lika trött som jag på det här daltandet med blattepacket som verkar lida utav komplex och någon offermentalitet som gör att vi svenksar skall tycka synd om dom och därför låta dom kvoteras in i arbetsplatser samt kyssa deras heliga fötter. Fan ta det här hyckleriet! Jag känner att du du är av min falang och vill skicka hem packet till vart de än hör hemma, till planeten Mars. Själv är jag trött på att känna lukten av blattepacket. Visst är de jobbiga. Tycker du inte det? Artikeln är även skit och författarens s k bidrag är skit de med. så djäkla ytliga. fattar inte att han kan med att yttra sig ens och borde bara hålla käften. Vad vet han egentligen? Fortstätt så Bizon och sätt de djäkla svartskallepacken på plats. De lär sig svenska och tycker att de är så djäkla checka av sig bara för att de kan verbalisera sig på vårt språk. Fan ta dem. Blattedjävlar. Ge fan i att skriva här! Och ge fan i våra jobb. Jag vill inte ens se er på bibliotek. Va fan ska ni ha där att göra? ni gillar ändå bara att förstöra. Stick! lämna oss i fred!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?