Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Fråga för all del inte mig utan fråga statskontoret som effektivitetsgranskar och fråga för all del regeringen som gång på gång kräver och har krävt en större effektivitet i poliskåren. Fråga de Göteborgare vars barn transporterades iväg under vapenhot. Fråga englas mamma vars dotters mördare var känd i polisdistriktet intill, fråga flickorna som våldtogs och utnyttjades av Göran Lindberg, fråga Lars Wetters f.d sambo som våldtagits, misshandlats och förföljts i två år utan att något händer, fråga Osmo Vallos mor, fråga Johan Liljeqvists föräldrar, fråga åklagaren som utredde sex höga säpochefers brottslighet, fråga den vanlige svensken som ringer och ringer och ringer och det finns ingen bil att skicka, fråga Mikael Lundh, fråga Göran Palmertz men fråga för allt i världen inte mig för vad vet jag? Jag läser bara siffrorna och ställer det mot antalet poliser och de resurser som tillskapats kåren under de senaste 10 åren och jag förstår inte. Så fråga inte mig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?