Valt inlägg:
Jag har inga synpunkter på hans utseende däremot på den psykologiska profil som är en förutsättning för att A ska vara skyldig. Han är 39 år och har under stora delar av sitt liv varit en mycket aktiv människa. Sedan han blev världskändis har han besökt många olika länder och naturligtvis under dessa resor även mött många kvinnor. Ofta, inte alltid men påfallande ofta, så leder ett avslöjande om att en man gripits för de brott som A är misstänkt för till att andra kvinnor träder fram och berättar om att de också har varit utsatta/sett tendenser till samma sak som de svenska kvinnorna påstår. Så har inte skett i ett enda fall såvitt jag vet trots att detta måste vara en av de mest kända nyheterna på mycket länge. Konsekvensen av det blir att en tidigare stabil man, plötsligt i samband med ett kortare besök i Sverige, ska ha förvandlats till någon sorts sexbest som helt utan förvarning gör sig skyldig till våldtäkt, tre fall av sexuellt ofredande och ofredande. För min del så stämmer det helt enkelt inte utan förklaringen måste finnas någon annanstans.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?