Valt inlägg:
Leffebjarnelilla. du är skrattretande så att man viker sig dubbelt i vissa lägen. Jag har då ingen aning om vad du mummlar om många gånger. Det mesta jag ser och läser har bildat min uppfattning om hur det ser ut i verkligheten. Försvara dig du med dina gamla argumet och dylikt men du kommer få fakta kastat i ansiktet hur du än tar dig tid och hitta dina löjliga motargument. Jag ser det fakta framför mig som du helt verkar ignorera. Som jag sagt förut Jag med en grupp professionella dynamit riggare skulle lätt kunna rigga dessa hus innom 10 dagar. Att du struntar i alla ledrådar som finns där bevisar bara din trångsynthet. Eller i annat fall försvarare för denna galenskap. Strömmavbrott är dokumenterade. och det gör man vid giggning av sprängmedel.Fins dokumenterat att det drogs nya "datakablar" i husen. 100 tal vittnen vittnar om sprängmedel. http://video.google.com/videoplay?docid2361717427531377078#docid5808928127721918445
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?