Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ang motivet tror jag de flesta tänker alldeles för konventionellt. 911 är, som jag ser det, en världspolitisk markering av dem som har för avsikt att för lång framtid inta och behärska världsscenen. Att USA har rustat mer än den övriga Världen tillsammans under tiotalet år trots Sovjets sammanbrott betyder något. Trots en inhemsk ekonomi nära kollaps har försvaret fått kosta dessa väldiga summor. Mitt framför ögonen på oss sker en maktkonsolidering som vida överträffar hitlertysklands. Den är subtil på ett sätt som inte förekommit tidigare i historien. 911 gjordes extra komplicerad för att vara ett meddelande till hela världens makthavare: Tänk inte tanken på motstånd. Vi skyr inga medel. Saknar varje form av hänsyn. Och är helt överlägsna såväl tekniskt som propagandamässigt. --- Israels enorma inflytande i USA spelar in. Hur maktfördelningen slutligen är tänkt återstår att se.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?