Valt inlägg:
Jag ser att saklighetens apostel och främste förespråkare Lasse på gatan har uttalat sig igen. Som vanligt så kunde han inte avhålla sig från att avfärda ett inlägg med någon form av invektiv, i detta fall "töntar", medan han som vanligt inte har något därutöver att anföra.// Själv är jag helt övertygad om att den som arbetar på Försäkringskassan och möter människor i deras vardag i Rosengård, är betydligt lämpligare att bedöma tingens tillstånd än en kolerisk och anonym man med sina fördomar så djupt rotade att TNT inte skulle rubba dom en millimeter.// Lasse på gatan, du saknar helt enkelt trovärdighet i det du säger efter att i flera månader inte ha lyckats vara annat än oförskämd mot alla som har en annan åsikt än din.// Numera, efter att ha insett hur det förhåller sig, så skriver jag nån kommentar då och då med din adress på mest för att jag tycker att dina små utbrott tillhör vardagens lustifikationer. Påminner lite om att trycka en sån där docka som fanns förr i världen på magen och så fick man höra ett av 10 förinspelade meddelanden. Lasse ska ändå ha viss credit för att han har något fler än 10 sådana meddelanden inprogrammerade, trist bara att samtliga är variationer på ett och samma tema. Blir lite tjatigt kort sagt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?