Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke S-43: Ja, jag anser att min kommentar var bättre än artikeln! Och sakligare! Det fanns inga stollar som var medlemmar i Miljöpartiet på vikingatiden, för det fanns inte behov för dem då, och det gör det inte nu heller! Efter att Per Gahrton blev skickad till Bryssel och blev miljonär på lönen så miste Miljöpartiet sitt existensberättigande, de blev bara ett i högen av partier som folk kan göra karriär i. Och läser tidningen det gör du inte heller? Det står allt som oftast om kvinnor i burka som känner sig diskriminerade för att de tvingas visa sina ansikten när de skall legitimera sig. Jag såg en svensk kvinna som hade konverterat till Islam utklädd till spöke på en polisstation tillsammans med "utklädaren", en herre från Afrikas horn klädd i utpräglat västerländska bekväma kläder, jeans och skinnjacka. jag begriper inte varför inte polismannen sade till henne att visa sitt ansikte, situationen var löjeväckande då hon skulle legitimera sig och man såg bara en springa med två ögon.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?