Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"Jag har en stark kropp som vill arbeta utan att någon pekar ut vad jag måste göra. Att vara fri är inte att vara rik på saker och pengar. Det är att vara fri att vara den man verkligen är." Och hur kommer det sig att du har en stark kropp, vid din ålder? Även jag har en stark kropp, men hade jag levt innan sent 1800-tal hade jag dött av blindtarmsinflammationen jag fick vid 10 års ålder. Systern min hade checkat in redan vid 6 års ålder, och ingen hade höjt på ögonbrynen. Det faktum att de allra flesta av oss inte behöver dö av sådant längre för första gången någonsin tycker jag inte tyder på att vi lever under det mest "omänskliga" samhället någonsin, nu gäller det bara att se till att ännu fler får del av detta mirakel. "Hur det är med de andra en miljon niohundranittiosex tusen åren vet CMO. De var sämre!" Mänskliga kvarlevor från alla förmoderna tidsåldrar pekar entydigt på korta, hårda liv med bristfällig läkekonst och med ytterst få undantag återkommande perioder av undernäring. Jag har inte sett några bevis för ditt påstående att dagens samhälle är "omänskligt" jämfört med tidigare. Som alltid är det fritt fram för dig att presentera dem, men jag tror inte att någon håller andan.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?