Valt inlägg:
#13 Det är inte jag som far ut i det blå här genom att yttra mig om ett tidsspann på 2.000.000 år. Bronsålder inträffade så vitt jag minns från grundskolan för bara två tusendelar av den tiden. Hur det är med de andra en miljon niohundranittiosex tusen åren vet CMO. De var sämre! Hurra för väl underbygd empirisk vetenskap. --- Personligen skulle jag utan vidare byta ut en tom stureplanstillvaro #10 mot ett verkligt levande jägar/samlarsamhälle. Jag har en stark kropp som vill arbeta utan att någon pekar ut vad jag måste göra. Att vara fri är inte att vara rik på saker och pengar. Det är att vara fri att vara den man verkligen är. Fler än jag har upptäckt detta. Penningkramarna är sjukligt ofria. Därför talar de ständigt om sitt oändliga frihetsbehov. Mer av samma som gjort dem totalt insnärjda i sina egna illusioner. Lossa snaran runt halsen och släpp in hjärtat i hjärnan. Då händer det ni längtar efter.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?