Valt inlägg:
Jag finner inte någon större anledning i att reagera på det faktum att Aftonbladet gör en artikel som "förespråkar" gruppsex då tidningar, precis som #25 syftar till, dag ut och dag in kommer med ny information om vad man ska göra och inte ska göra. Något som anses godtyckligt ena dagen kan vara hälsofarligt i nästa ögonblick och det är upp till var och en om man vill följa "rekommendationer" eller ej, så gällande även gruppsexets vara eller icke vara. Den som finner nöje i att ha sex med fler personer på en och samma gång - go for it! Så länge alla parter är införstådda i allt som sker och anser att detta är okej så ser jag inga som helst problem med detta. Om sedan gruppsex är bättre eller sämre för individen rent psykiskt och/eller fysiskt låter jag vara osagt. Jag hoppas, och tror även, att de människor som läser Aftonbladet kan använda sitt kritiska tänkande då det rapporteras om nya studier el. dyl. och att inte merparten av läsarna slänger sig in i en trekant/fyrkant/femkant med en box vin under armen utan någon som helst lust till varken sexet eller berusningen enbart pga. Aftonbladets artikel.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?