Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon Jag uppfattade det som att du raljerar när du pratar om "mäns homofoba grundskräck". Som om de män som uppfattar andra män som sexuellt avtändande som inte tillräckligt "openminded". Jag har stött på många olika varianter kring det här temat. En gång satt jag bordsgranne med en mycket sympatisk och intelligent lesbisk kvinna som var inne på ett liknande tema. Hon förklarade för mig att vi alla i grunden är bisexuella och så långt var allt väl, när hon sedan fortsatte med att börja försöka övertyga mig om att jag borde prova med att ha sex med en annan man svarade jag att det tålde att tänka på, särskilt då jag ännu, trots att jag är medelålders, inte träffat någon man som attraherat mig sexuellt. Jag kunde samtidigt inte hålla mig från att kontra med att fråga om hon var beredd att pröva på heterosex, med samma slutsats om allas vår bisexualitet i åtanke. Hon verkade förstå vinken då hon snabbt bytte samtalsämne. För mig är "openminded" samma sak som att man låter folk utvecklas som sexuella varelser utan att man prackar på dom något som de inte känner sig mogna inför.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?