Valt inlägg:
Pia och Bizon Finns det rätt eller fel inom sexualitet? Bortsett från pedofili, nekrofili och annat som är reglerat i lagen Är en läggning "finare" eller "fulare" än en annan? Den som har haft sex med samma partner i 50 år har en unik erfarenhet och den som ständigt har bytt partners har en annan unik erfarenhet. Jag skulle aldrig gå i fällan att råda eller - likt religionen - avråda från sexuella eskapader, eller att moralisera över dessa det vore att lägga sig i det grövsta. Du är den du är vare sig du är hetro, homo, bi, trans, queer, masochist, swinger, polyamorös, fetischist o s v. Vad beträffar medias bristande ansvar håller jag med dig till fullo, Pia, motsägelserna duggar tätt. Ditt exempel med bag-in-box-vinerna är slående. Själv brukar jag skratta gott åt att det i nästan varje tidning som innehåller goda råd om bantning och viktminskning också finns ett eller flera recept på kaloririka festmåltider av olika slag.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?