Rapportera inlägg

Valt inlägg:

16/17 Jaha, så tar Bizon mål ur mun på mig! Heter det så? :- Men tack för det, kunde inte sagt de bättre själv! En sak bara, Galactica hur långt ut i den är du? nämner själv "underlig feminism". Dvs den som inte omfattar hennes egen feminism. Vilken å andra sidan antagligen bedöms som "underlig feminism" av den andra feminismen. 1 Är då de båda falangerna kvinnohatare "brister i respekt för kvinnors värde"? 2 Och om jag tar till mig båda falangernas dom om underligheter, och tycker att de båda är underliga av ett nyss nämnda skäl. Är jag då "kvinnohatare"? Och kvinnor som tar avstånd från feminismen, är de självhatare? Som Doris Lessing om feminister: "Hemska förfärliga människor". Ja HON sa faktiskt så i TV4. Sluta att döma ut folk som kritiserar politik, det är ett gammalt diktatoriskt knep! Kritik är en demokratisk rättighet. Och om du vill veta min inställning till kvinnor, så kan du läsa min sista artikel här. "Handlar feminism bara om kvinnor?" Hittas under mitt namn. Satir är ett erkänt medel för att kritisera politik. Eller så kan du läsa "Feministiska citat och aforismer". Där feminister själva får komma till tals. Tala om underligheter... Man får väl kalla sig vad man vill. Men enögd statsfeminsm är vinklad könsrasism.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?