Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#16 "Nu har inte jag tid för detta mer." Den retoriken känns igen. Haha. Går inte diskussionen i subjektets ledband så PANG! igen med dörren så det sjunger i karmen. Citat G//Det är nästan omjöligt för mig att bemöta det ni kommenterat tyvärr eftersom jag t ex inte ser pengar som en faktor i min drömvärld. Jobb kommer inte heller att finnas med på det sätt som de gör idag. Dagis kommer inte att existera över huvud taget. Politiker - vad är det? Och så vidare.//sc. Men hallå! Var det i den söta törnrosasömnen som din artikel kom till? "Pappastaten" begreppet dök väl då bara upp som ett tillfälligt mardrömstema kan jag tro. Nåväl, kan man inte diskutera dagens verklighet därför att den inte överensstämmer med den egna drömvärden, och inte med engagerade debattörer för att dom inte faller in i den förväntade medjamarkören så undrar jag varför vederbörande feminist över huvud taget yttrat sej? Inte handlar väl det om "respekt för kvinnans värde" ändå? I så fall tror jag att ett litet missförstånd uppstått. Respekt för människors värde och det oavsett kön ser jag sällan från den här typen av feministretorik. Hur lämpligen bestämma den här presenterade särartsfeministens undergruppstillhörighet? Ett visst drag åt Feminista egocentrica kan spåras med tanke på att kritik mot feminism utan vidare diskussion dömts ut som "kvinnoförakt", men med tanke på att detta gjorts mot bakgrund av objektets drömtillstånd skulle jag vilja införa detta ex under Feminiesia somiasis tidknappia. I vart fall tills det behagar vakna.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?