Valt inlägg:
Hallå, och tack för responsen! ----- Först av allt vill jag säga att jag i allra högsta grad är feminist om nu någon skulle fått för sig nåt annat. Jag drömmer om en helt annan värld som är väsenskild från den vi lever i nu och det är med foten i den världen som jag skriver, vilket förstås kan göra det svårt att förstå mig som skribent ni som läser vet ju inte hur "min värld" ser ut. ---- Jag "slåss" för både män och kvinnor, gamla som unga. Det blir så lätt att framförallt män känner sig hotade av feminister och med ens skriker "manshatare". Jag hatar verkligen inte män! Tanken är för mig löjeväckande. ---- Det är nästan omjöligt för mig att bemöta det ni kommenterat tyvärr eftersom jag t ex inte ser pengar som en faktor i min drömvärld. Jobb kommer inte heller att finnas med på det sätt som de gör idag. Dagis kommer inte att existera över huvud taget. Politiker - vad är det? Och så vidare. :- ---- Vänligen Linda
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?