Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Noumenia: Hur hade du reagerat om jag istället hade kritiserat någons ideologiska ställningstagande i samma ordalag? Hade det också varit mobbning? Varför ska man ta MER hänsyn när det kommer till tro, än någon annan livsåskådning? Jag kritiserar inte en speciell person, utan uttrycker min frustration över att vi 2010 omges av vidskepelser som vi inte har något bra anledning att anamma. Och med dessa onödiga dogmer och vanföreställningar medföljer baksidor som stening och förtryck. Det är ett enormt problem och måste på något sätt bekämpas. Därför är jag inte rädd för att uttrycka mig - och kanske uttrycker jag mig lite väl hårt ibland. Tar man åt sig av det så innebär det uppenbarligen att jag har en poäng. Vidare bill jag bemöta din definition av psykos, som jag i mångt och mycket är enig med dig om. MEN, om en person är helt övertygad om att han/hon är Michael Jackson men inte har några större problem med sin omgivning på grund av detta - betyder det då att hon/hon inte lider av en psykos?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?