Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag är ingen filmkännare. jag började egentligen se film när tv kom. Jag har varit mera på tetater än på bio i mina dagar.Men några av de här har jag sett o tagit till mig. "Sjunde inseglet" som jag kan se om även i dag."Här har du ditt liv":boken om Olof som jag läser om ibland.Moderna tider är kul. O Easy Rider:den är en film jag såg som ung.Och numera på Dvd.De andra har jag inte sett men Forrest Gump står på min lista nu i de många kanalernas stora urval.O kanske även den där O broder:var är du? När jag var mycket ung var det borta med vinden som gällde.Jag har sett den i flera olika länder o jag har boken på svenska,norska o engelska.Den var barnförbjuden när den gick i Stockholm o dottern var 5 år.Vi reste till London o såg den tillsammans där.Då hade jag först införskaffat ett exemplar till den video vi köpt:på svenska fanns det ju inga filmer då men den engelska visionen som vi gick igenom liggande på golvet framför tv:n .Jag förberedde henne för den stora filmupplevelsen i London.Jag minns att det värsta var allt rökande:det bolmades friskt i salongen o filmen är 4 timmar lång så vi kände oss lätt nikotinförgiftade när vi vacklade ut Vilken galen mamma man har varit.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?