Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det tycks vara många sympatisörer till sverigedemokraterna på Sourze. De kanske kan ge svar till min fråga. Hur mycket har jag kostat? Jag är invandrare, har arbetat 45 år i Sverige , var färdigutbildad svetsare/plåtslagare när jag kom till Sverige, har använt den sociala servicen minimalt, aldrig varit arbetslös, när arbetet tagit slut har flyttat till annan ort där arbete finns. Sverigedemokraterna kan väl ge svar, och visa om jag har kostat eller om jag har tillfört något till svenskarna? Det kan väl inte vara något problem för Sverigedemokraterna att räkna ut det. Enligt sverigedemokraterna så kostar invandrarna stora summor. En fråga till. Hur mycket mer har jag kostat Sverige i jämförelse med en svensk svetsare/plåtslagare? Ps. Har aldrig varit i kontakt med rättsväsendet men gillar inte poliser, de behandlar invandrare sämre än svenskar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?